معرفی فناوری های جدید طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

بزرگترین آخر هفته خرده فروشی به سرعت نزدیک می شود. جمعه سیاه و دوشنبه سایبری قبل از اینکه متوجه شوید اینجا خواهند بود. وقت آن است که آماده شویم.

آغاز فصل خرید کریسمس سخت ترین دوره سال برای خرده فروشان است. نیاز به توجه بی دریغ دارد. صدها خبرنامه ایمیلی در اطراف پخش می شوند و دسترسی به مشترکین را دشوار می کنند. بازاریابی ایمیلی هنوز هم این روزها مهم ترین محرک برای فروش است، حتی بیشتر از رسانه های اجتماعی. شما باید آماده راه اندازی و اجرای یکی از عظیم ترین کمپین های سال باشید. و ما می خواهیم بهترین ایده های بازاریابی ایمیلی جمعه سیاه و دوشنبه سایبری را به شما ارائه دهیم.

ایده های بازاریابی ایمیلی جمعه سیاه

فصل تعطیلات از اوایل نوامبر آغاز می شود. روز شکرگزاری، و همچنین تعطیلات آخر هفته BFCM، تنها نقطه عطفی در راه مشتری به سوی کریسمس است. بنابراین، این ایده عالی است که کمپین را از قبل با فروش و ارسال خبرنامه ایمیل زودتر تبلیغ کنید تا شروع کنید. به این ترتیب، سیل خبرنامه های ایمیل را شکست خواهید داد و خود را به گوش می رسانید.

خط موضوع را قوی کنید

اولین چیزی که مشترکین می خواهند بخوانند خط موضوع جمعه سیاه است . توجه آنها را جلب کنید و آنها را تشویق کنید تا یک خبرنامه ایمیلی باز کنند. اختصار روح شوخ طبعی است. کلماتی که باید در خطوط موضوعی جذاب گنجانده شوند عبارتند از:

  • فروش
  • 50 درصد تخفیف
  • تخفیف بزرگ
  • BOGO
  • هیجان انگیز

آن را کوتاه اما "فریبنده" کنید.

  • ۰۱/۰۳/۰۸
  • سایت فناوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی