معرفی فناوری های جدید طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

انتظار می رود شرکت ها شفافیت در پلتفرم ها را برای تقویت روابط با جمعیت دیجیتال و بهبود موقعیت خود در بازار امسال در آغوش بگیرند. اطلاعاتی مانند معیارهای سیستم، داده‌های رویداد، تقویم‌های تعمیر و نگهداری و حتی وضعیت ارائه‌دهنده هاست در خط مقدم قرار می‌گیرند زیرا بازدیدکنندگانی که قبلاً به دریافت پاسخ سؤالات عادت کرده‌اند فوراً به آن نیاز دارند.

در حالی که یک دهه پیش، انتقال این نوع داده ها یک کابوس واقعی بود که فشار زیادی را بر تیم های مدیریت حادثه با تلاش، پول و زمان وارد کرد. امروزه این یک راه حل تمیز و ظریف است که برای همه با صفحه وضعیت عمومی در دسترس است.

اگر سوالی در مورد چیستی و نحوه پیاده سازی آن در وب سایت خود دارید، تنها نیستید. بسیاری از این مؤلفه با وجود اینکه یک واحد ضروری از پلتفرم های وب است، بی اطلاع هستند. زمان آن فرا رسیده است که از این استاندارد تثبیت شده استفاده کنید زیرا چشم انداز رقابت و بازار به دلیل ظهور صنعت SaaS تغییر کرده است.

راهنمای ما را دنبال کنید تا در مسیر خود بمانید. ما به نکات ضروری این مؤلفه حیاتی می پردازیم و نکات ارزشمندی را از نمونه های صفحه وضعیت واقعی و بهترین شیوه های به اشتراک گذاشته شده توسط متخصصان در مورد نحوه معرفی آن در پروژه خود فاش می کنیم

صفحه وضعیت وب سایت چیست؟

صفحه وضعیت وب سایت یک صفحه وب معمولی است که اساساً با هیچ صفحه دیگری در وب سایت غیر از یک هدف خاص تفاوتی ندارد. صفحه وضعیت برای اطلاع رسانی و آموزش به بازدیدکنندگان در مورد سلامت فعلی سیستم و ارائه یک دید کلی از وضعیت عملیاتی فعلی در هر زمان طراحی شده است.

این به طور گسترده توسط شرکت‌های SaaS استفاده می‌شود که باید مشتریان و چشم‌اندازهای خود را در مورد وضعیت فعلی در پلتفرم به‌روز نگه دارند تا به دلیل سردرگمی یا مشکلاتی که ممکن است در طول قطع‌ها، حوادث، رویدادهای برنامه‌ریزی‌شده، و تعمیر و نگهداری رخ دهد، سرنخ‌های ارزشمند یا مشتریان وفادار خود را از دست ندهند. رویدادهای انجام شده برای بررسی یا بهبود سیستم.

 

در مسیر خود نگه دارد و در نتیجه اعتماد و وفاداری آنها را حفظ کند. برای مثال:

  • وضعیت عملیاتی اجزا برای ماندن کاربران در بازی بسیار مهم است. اینها می‌توانند عملکردی باشند که کاربر مستقیماً با آن روبرو می‌شود یا ویژگی‌ای باشد که بر سرویس تأثیر می‌گذارد.

  • API که کاربر ممکن است با آن تعامل داشته باشد.

  • وضعیت فعلی کار سیستم.

  • زمان پاسخ.

  • Uptime و downtime.

  • خطاهای امنیتی

  • وضعیت گواهی SSL

  • بررسی های مناطق

  • تاریخچه رویداد با وضعیت حل و فصل و گزارش عمیق آنچه برای رفع مشکل انجام شده است.

  • نگهداری برنامه ریزی شده

  • حوادث فعلی و آینده

  • مشکلات شناخته شده.

  • گزارش ویژگی های جدید

  • لیست خدمات.

  • فرم اشتراک به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا برای دریافت به روز رسانی های منظم در مورد وضعیت فعلی وارد لیست ایمیل شوند.

توجه به این نکته ضروری است که همه این مؤلفه ها نباید به طور همزمان نمایش داده شوند. حتی اگر محتوا یک پادشاه است، خوانندگان بیش از حد با اطلاعاتی که ارزش ارائه نمی کنند منجر به نتایج شدید می شود و تمام مزایای این رویکرد را باطل می کند.

بنابراین، به شدت توصیه می‌شود داده‌هایی را انتخاب کنید که برای مخاطب هدف شما منطقی باشد و با چسبیدن به ابزارهای قالب‌بندی مانند جدول یا واحدهای بصری مانند نمودارها و نمودارها، گام‌هایی را برای نمایش اطلاعات بردارید تا اطلاعات را به تقسیم‌بندی‌های منطقی که به راحتی قابل تشخیص هستند، سازمان‌دهی کنید. قابل درک

آخرین اما نه کم اهمیت، برخی از اطلاعات باید در به اصطلاح صفحه وضعیت خصوصی اختصاص داده شود. برای آموزش بخش ها، از جمله توسعه دهندگان و کارکنان بازاریابی، در مورد وضعیت از طریق یک کانال خصوصی استفاده می شود.

چرا صفحه وضعیت مهم است؟

 

برای بسیاری از سازمان‌های کوچک و متوسط ​​و کارآفرینان انفرادی، صفحات وضعیت مانند اتلاف وقت، پول و تلاش به نظر می‌رسند و بسیار شبیه به یک هوی و هوس مدرن هستند که شرکت‌های بزرگ سعی می‌کنند به دیگران تحمیل کنند.

در واقع، بیش از 60 درصد از خریداران آنلاین اگر پلتفرم را غیرقابل اعتماد، مبهم و مبهم بدانند، آن را کنار می‌گذارند. این روحیه اهمیت استفاده از این ابزار ارتباطی را در هر کسب و کاری که در حوزه های دیجیتال انجام می شود، صرف نظر از جایگاه، مخاطب هدف، سن و مقیاس افزایش می دهد.

علاوه بر این، طیف وسیعی از مزایای عمیق را ارائه می دهد که ممکن است هر شرکتی را به سطح بعدی برساند، بدون اینکه چیزی در مورد حفظ و تقویت موقعیت فعلی خود در بازار بگویم.

به عنوان منبع اطلاعات مفیدی عمل می کند که شفافیت بسیار مورد نیاز را فراهم می کند.

روابط بین شرکت و مشتریانش را تقویت می کند.

این ساده ترین و در دسترس ترین شکل ارتباط با مشتری است که به صورت خودکار انجام می شود.

ورت، بخش ممتاز چیزهای بیشتری برای ارائه دارد، از خدمات چندمنظوره قابل توجه با فهرستی جامع از ابزارها برای نظارت بر سلامت سیستم گرفته تا مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها که ویژگی‌های ضروری را اولویت‌بندی می‌کنند و راه‌حل‌های کارآمد را برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در سراسر جهان ارائه می‌کنند. کره زمین.

Pulsetic ، ابزار محبوب در این طاقچه، و بسته ای از ویژگی ها و مزایای آن را در نظر بگیرید :

  • مدیریت رویداد، نظارت بر زمان کار ، و صفحات وضعیت را در زیر یک سقف ترکیب می کند - همه چیزهایی که راه اندازی شما ممکن است به آن نیاز داشته باشد.
  • این مرکز داده های متعددی در سرتاسر جهان برای بومی سازی موثر قطعی ها دارد.
  • از طریق کانال های مختلف از جمله ایمیل، اس ام اس، تلگرام، اسلک و حتی تماس های تلفنی، هشدارهای فوری ارسال می کند.
  • ۰۱/۰۳/۰۴
  • سایت فناوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی