در سال جدید با استراتژی های بازاریابی جدید در افق، زمان آن فرا رسیده است که اطمینان حاصل کنید که کمپین های بازاریابی ایمیلی شما آماده تبدیل مشتریان هستند.
بیش از نیمی از مصرفکنندگان همچنان میخواهند که برندها از طریق ایمیل با آنها تماس بگیرند و نه رسانههای اجتماعی یا کانالهای دیگر، بنابراین از این ابزار حیاتی به نفع پلتفرم رسانههای اجتماعی جدید پر زرق و برق یا رویکردهای دیگر غافل نشوید.
از آنجایی که میتوانید جنبههای بسیاری از کمپینهای بازاریابی ایمیلی را شخصیسازی و خودکار کنید، این کانالی قدرتمند برای پرداختن مستقیم به مشکلات مشتریان و ترغیب آنها به خرید است.
اما کمپینهای بازاریابی ایمیلی که بسیار تبدیلشونده هستند، فقط ظاهری ندارند. شما باید با دقت برنامه ریزی کنید، برنامه های خود را به خوبی اجرا کنید و به طور منظم کمپین های خود را تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید تا ROI خود را به حداکثر برسانید.
ما کار را برای شما آسانتر کردهایم: راهنمای ما برای ایجاد یک کمپین ایمیلی که تبدیلکنندهها را انجام میدهد، همه چیزهایی را که برای داشتن یک سال 2022 سودآور نیاز دارید، راهنمایی میکند
از پیش برنامه ریزی
برنامه ریزی کلید موفقیت یک کمپین بازاریابی ایمیلی است. با یک لیست اصلی یا تقویم از فروشها و تبلیغات آتی خود شروع کنید تا از ظاهر کمپین خود به صورت کاملاً چشمگیر استفاده کنید.
از آنجا، توالی ایمیل خود را مشخص کنید و الگوهای هر نوع ایمیل را وارد مرحله تولید کنید. (بعضی از بازاریابان می گویند که تولید یک ایمیل به طور کامل ممکن است تا یک هفته طول بکشد ، بنابراین حتماً قبل از شروع کمپین شروع کنید!)
- ۰۱/۰۳/۰۷
دقیقا همینطوره که شما اشاره کردید